loading...
شیش تایی ها
مائده مکی بازدید : 3307 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

قاسم دهنوي پس از پيروزي 3 بر يک مقابل فولاد خوزستان گفت: با توجه به اينکه فولاد 4-2-3-1 بازي مي‌کند براي بستن بازيکنان کناري اين تيم در جناح راست بازي کردند تا مقابل نفوذهاي بازيکنان سمت چپ فولاد بايستد. خدا را شکر پيروزي بسيار خوبي به دست آورديم و با روحيه به دربي با روحيه مناسب به ميدان مي‌رويم.

وي افزود: روز خوب پرسپوليس بود و توانستيم هر سه امتيار را کسب کنيم.

دهنوي در مورد حضور خلعتبري عنوان کرد: محمدرضا خلعتبري به پرسپوليس مي‌آيد تا به تيم کمک کند تا ان‌شاءالله با حضور او تيم بهتر خواهد شد.

هافبک پرسپوليس در مورد صحبت‌هاي بهروز رهبري‌فرد عليه خودش گفت: يک نفر با من تماس گرفت و گفت چنين صحبت‌هايي عليه شما شده و من گفتم جوابي ندارم بدهم اما حرف ما جور ديگري منتشر شد البته اين موضوع را خاک کرديم و اگر من چيزي گفتم عذرخواهي مي‌کنم.

وي تأکيد کرد: برداشت اشتباه از صحبت‌هاي من شد به من گفتند عليه شما اين حرف‌ها را زده‌اند و من پرسيدم اسم من را آورده؟ و گفتند که آورده است باز هم جواب دادم صحبتي ندارم اما حرفم جور ديگري منتشر شد من در اين ارتباط هيچ حرفي نزدم و صحبتي را انجام ندادم.

وي در مورد اينکه رهبري‌فرد در مورد چهره و محل تولد او حرف زده است، اظهار داشت: شخصيت من اين است و شخصيت او را نيز مي‌شناسم خدا را شکر مي‌کنم که چهره زيبا به من داده است.

دهنوي در مورد اينکه گفته بود مگر مي‌خواهد با رهبري‌فرد ازدواج کند که او از چهره‌اش صحبت مي‌کند؟ عنوان کرد: من اين حرف را نزدم فايل صوتي صحبت‌هايم موجود است و اين را در برنامه 90 بگذارند که اگر من چنين حرفي زده باشم عذرخواهي کنم.

وي در مورد اينکه فنوني‌زاده عنوان کرده که دهنوي نبايد در مورد رهبري‌فرد اينطور صحبت کند و زماني که رهبري‌فرد فوتبال بازي کرده دهنوي خيلي کوچک بوده است و گردو بازي مي‌کرده، اظهار داشت: فکر نمي‌کردم گردو بازي شامل سن ما شود، شايد ما آن موقع تيله‌بازي مي‌کرديم هيچ مشکلي ندارم مقابل نفت يک بر صفر باختيم انتقاد زيادي از ما شد، اميدوارم قبل و بعد از دربي به ما کمک شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 72,736
  • کدهای اختصاصی