loading...
شیش تایی ها
مائده مکی بازدید : 70 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
محمدرضا خلعتبري در خصوص آخرين وضعيت خود گفت: باشگاه پرسپوليس پول رضايتنامه‌ام را به امارات فرستاد و ديگر مشکل خاصي وجود ندارد. اين کار امروز صورت گرفت و به زودي قراردادم را با پرسپوليس ثبت خواهم کرد. بحث اصلي اين بود که باشگاه عجمان پول رضايتنامه را بگيرد و خوشبختانه باشگاه پرسپوليس هم اين پول را به امارات فرستاد.

به نقل از تسنيم، او در پاسخ به اين سوال که آيا بابت صدور ITC و حرف و حديث هاي اخير در مورد اينکه نمي‌تواند تا نيم فصل بازي کند، عنوان کرد: من از اين بابت نگراني ندارم. ITC من نهايتاً تا 3 روز ديگر مي‌رسد و از طرفي مشکل بازي کردن هم ندارم. مسئولان باشگاه پرسپوليس هم در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و من آماده بازي در پرسپوليس هستم.

خلعتبري که امروز درگير کارهاي اداري براي پيوستن به پرسپوليس است در خصوص وضعيت مصدوميتش تاکيد کرد: خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده و اگر شرايط مهيا باشد و کادر فني صلاح بداند مشکلي براي بازي با استقلال ندارم و مي توانم در دربي بازي کنم. من دوست دارم به پرسپوليس کمک کنم و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 72,756
  • کدهای اختصاصی