loading...
شیش تایی ها
مائده مکی بازدید : 62 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
سعيد شيريني پس از پيروزي پرسپوليس مقابل فولاد اظهار داشت: اين پرسپوليس واقعا همان تيم واقعي بود که همه هواداران دوستش دارند، به نظر من شکست صدرنشين ليگ با اين تعداد گل کار بزرگي بود که فقط از بچه‌هاي پرسپوليس برمي‌آمد.

به نقل از فارس، وي افزود: علي دايي انسان شريفي است که تا امروز از اعتبارش براي فوتبال ايران هزينه کرده و بايد کرامت او را همواره حفظ کنيم. ما که در اين فوتبال بزرگ‌تر از علي دايي نداريم.

وي ادامه داد: من کوچک همه پيشکسوتان پرسپوليس هستم و مي‌دانم نيت آنها بابت اظهاراتشان خير است اما به عنوان يک هوادار پرسپوليس از اين عزيزان تقاضا دارم بيشتر تيم خود را حمايت کنند چون پرسپوليس براي موفقيت احتياج به حمايت دارد.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد: کسي که به عنوان سرپرست انتخاب مي‌شود وظايفي دارد و طبق آن بايد عمل کند. من هم سعي مي‌کنم چنين باشم و اعتقادي هم به تظاهر ندارم.

وي درباره آخرين شرايط محمدرضا خلعتبري نيز يادآور شد: پيگيري‌هاي لازم انجام شده و تا دو روز آينده با اين بازيکن با ارزش کشورمان قراردادمان را ثبت مي‌کنيم، ضمن اينکه فراموش نکنيد خلعتبري کار بزرگي کرده است، کدام يک از اين دوستان منتقد حاضرند از يک ميليون دلار بگذرند؟ اما خلعتبري به خاطر نام خليج فارس از 7 ميليارد تومان گذشت و اين يعني ايثار و فداکاري که کار هر کسي نيست.

شيريني در پايان درباره داوري بازي نيز گفت: فکر مي‌کنم صحنه دوم پنالتي بود و آقاي حق وردي عجله کرد ولي در اين ارتباط همه چيز را به کارشناسان داوري مي‌سپاريم تا قضاوت کنند.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 72,765
  • کدهای اختصاصی