loading...
شیش تایی ها
مائده مکی بازدید : 2992 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
محسن بنگر پس از پيروزي 3 بر يک مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر با يک بازي منطقي و هوادار پسند توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم، به نظر من اصلا مهم نيست که چه کسي در اين بازي گلزني کرده چون مهم فقط برد پرسپوليس و خوشحالي هوادارانش است.

به نقل از فارس، وي افزود: در بازي با فولاد نيز مهم نيست که بگويند من گل زدم يا سيدصالحي فقط مهم برد پرسپوليس است. من نمي‌دانم شايد گل ما را حاتمي زده باشد البته خودم احساس مي‌کنم که توپ با من برخورد کرد ولي باز هم مي‌گويم مهم فقط سه امتياز بازي است.

بنگر در پايان خاطرنشان کرد: مهم‌ترين موضوع در پيروزي ما اين است که اين برد به نام پرسپوليس شد تا قبل از دربي با روحيه بالا به مصاف حريف خودمان برويم، شايد برخي‌ها بگويند سيدصالحي و فرد ديگري گل زده اما همه بنويسيد که پرسپوليس فولاد را شکست داد و مستحق اين برد هم بوديم چه بسا که مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري را بزنيم.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 72,749
  • کدهای اختصاصی